Velja za področje
celega sveta
Za poljubno število dni ali Multitrip za več potovanj v enem letu
Višina zavarovalne vsote 35.000 EUR, 60.000 EUR ali 120.000 EUR
Zakaj NLB Vita Tujina?
- 24/7 asistenca v slovenskem jeziku.
- Enotno doplačilo za šport.
- Celoletno Multitrip zavarovanje velja za več potovanj.
- Krijemo akutno poslabšanje kroničnih bolezni.
- Zavarovanje lahko skleneš tudi, ko si že v tujini.
Zavarovalni paketi zdravstvenega zavarovanja za tujino
Kateri tip popotnika si?
Izletnik
Rad/-a imaš krajše skoke čez mejo in bližnje destinacije.
Popotnik
Rad/-a obiščeš tako bližnje kot bolj oddaljene destinacije.
Raziskovalec
Obožuješ daljne destinacije ali aktiven dopust z nepozabnimi doživetji.
Za prikaz premij v tabeli izberi s kom potuješ in za koliko časa.
Izletnik
Multitrip
Popotnik
Multitrip
Raziskovalec
Multitrip
Osnovna višina premije vključuje 8,5-% davek od prometa zavarovalnih poslov.
Konkretni primeri
Zavarovanje je investicija v miren spanec. Spoznaj izkušnje naših zavarovancev:
Kako uveljavim zavarovanje?
- Če se kaj pripeti tebi ali zavarovanemu članu družine, pokliči čim prej oziroma najkasneje v roku 48 ur na brezplačno številko.
- Zagotavljamo pomoč v slovenskem jeziku, ki bo predala informacije zdravstvenemu osebju v tvoji bližini.
- Sporoči osnovne osebne podatke zavarovanca, kratek opis problema, informacijo o trajanju potovanja ter lokaciji.
- Najavili te bomo pri najbližji zdravstveni ustanovi, kar pomeni hitrejšo obravnavo.
V primeru nezgode ali bolezni v tujini pokliči na:V primeru nezgode ali bolezni v tujini nas pokliči na brezplačno številko:
Na voljo smo v slovenščini 24/7, da poskrbimo zate in tvoje bližnje.
Ali veš?
Kaj krije zavarovanje?
Več informacij
Pogosta vprašanja
Za identifikacijo v primeru poškodbe ali zdravstvenih težav v tujini ne potrebuješ kartice oziroma številke police – identificiraš se lahko le z imenom in priimkom ter datumom rojstva.
Če v tujini zboliš ali se poškoduješ, pokliči v roku 48 ur oziroma takoj, ko ti bo situacija to omogočala naš asistenčni center na +386 (0)59 69 22 00.
Ob klicu v klicni center sporoči naslednje podatke:
- ime, priimek, datum rojstva in naslov svojega prebivališča,
- kraj in telefonsko številko, na kateri si dosegljiv/-a,
- kratek opis problema, ki ga imaš, in naravo pomoči, ki jo potrebuješ,
- informacijo o trajanju potovanja,
- podatek o tem, ali se nahajaš v državi stalnega oziroma začasnega prebivališča.
NLB Vita Tujina krije stroške reševanja v smislu prevoza, kot je denimo prevoz poškodovane osebe v bolnišnico. Ne krije pa stroškov iskanja.
Če v tujini doživiš manjšo nezgodo ali zboliš, pri čemer ne gre za nujno stanje, ki bi zahtevalo reševalni prevoz (kot je npr. povišana telesna temperatura), pa lahko izkoristiš kritje stroškov taksi prevoza do zdravnika (v višini do 60 EUR za posamezno potovanje), če imaš sklenjen paket s tovrstnim kritjem. Osnovno kritje zajema tudi stroške nujnega prevoza do bolnišnice, nujne premestitve in vrnitve v domovino, v kolikor je to potrebno. Zavarovanje pa krije tudi morebitne stroške, ki nastanejo zaradi prevoza posmrtnih ostankov v domovino.
Kritje hotelske namestitve pride v poštev v primeru družinske police, kjer je mladoletna oseba zaradi zdravstvenega stanja prisiljena ostati v bolnišnici. Skrbnik za obdobje, ki ga sicer predpiše lečeči zdravnik (obdobje, ko je mladoletna oseba v bolnišnici), prejme povrnjene stroške bivanja v bolnišnici.
Stroški nujne zobozdravstvene oskrbe zavarovanca krijejo nujno zobozdravstveno pomoč, ki je potrebna za odpravo akutne bolečine zaradi bolezni ali sveže poškodbe zobovja, in z izključitvijo kakršnihkoli zobnih protez ali zalivk, ki so bile posledica predhodnega zdravljenja.
Pri družinskem zavarovanju sta lahko zavarovani največ 2 osebi nad 26 let, ki z zavarovalcem živijo v skupnem gospodinjstvu (skupni naslov bivanja ni pogoj) in s katerimi je zavarovalec v družinskem razmerju (preverjajo se družinske povezave), družinski člani pa lahko potujejo skupaj ali ločeno.
Zavarovanje z medicinsko asistenco v tujini NLB Vita Tujina krije tudi nujno zdravljenje, ki je posledica prometne nesreče v tujini (ne glede na to, ali je avto najet ali ni), razen v posebnih primerih, ko je takšno kritje skladno s splošnimi pogoji izključeno (npr. delovanje alkohola, mamil, zdravil, v kolikor je voznik brez ustreznih uradnih dovoljenj ipd.). Poleg ostalih izključitev, ki so navedene v točki 8. splošnih pogojev za omenjeno zavarovanje, pa so pri tem zavarovanju izključene obveznosti zavarovalnice za namerno ali naklepno dejanje s strani zavarovanca ter za stroške, ki so kakorkoli povezani s terorizmom ali bi morebiti nastali kot posledica naravnih nesreč.
Zavarovanje za tujino NLB Vita Tujina velja povsod po svetu, razen v Sloveniji in v državi, kjer imaš uradno prijavljeno stalno prebivališče. Če imaš sklenjeno celoletno zavarovanje Multitrip, zavarovanje in zavarovalno kritje veljata za območje celega sveta, razen v Sloveniji in v državi, kjer imaš uradno prijavljeno stalno oziroma začasno bivališče.
Za uporabo digitalne poslovalnice se moraš najprej registrirati. Registracijo v spletno poslovalnico lahko opraviš na povezavi www.zav-vita.si/sl/login#registracija. Na povezavi pa najdeš navodila za pomoč pri sami registraciji.
Obišči povezavo www.zav-vita.si/zasebnost/urejanje-soglasij, na kateri lahko kadarkoli urediš prejemanje naših sporočil oziroma določiš, na kakšen način sme zavarovalnica Vita obdelovati tvoje podatke. V kolikor trženjskih sporočil ne želiš več prejemati, bo v zakonsko določenih 15 dneh ustrezno preprečena nadaljnja uporaba osebnih podatkov za namene neposrednega trženja.
Obveznosti lahko plačuješ preko direktne bremenitve ne glede na to, pri kateri banki imaš odprt račun. To urediš tako, da se:
- s kartico svojega osebnega računa oglasiš v katerikoli NLB Poslovalnici, kjer ti bodo z veseljem uredili odprtje direktne bremenitve, ali
- izpolniš obrazec Soglasje SEPA in nam ga podpisanega pošlješ po pošti na naš naslov.
Položnic za plačevanje rednih mesečnih obveznosti žal ne pošiljamo. Lahko pa obveznosti plačuješ z direktno bremenitvijo, kar pomeni, da bo premija mesečno odtegnjena s tvojega osebnega računa. To lahko urediš z:
- obiskom najbližje NLB Poslovalnice, kjer ti bodo z veseljem uredili odprtje direktne bremenitve, ali
- izpolniš obrazec Soglasje SEPA in nam ga podpisanega pošlješ po pošti na naš naslov ter tako urediš direktno bremenitev SEPA.
Zahtevek za duplikat police lahko oddaš v katerikoli NLB Poslovalnici. Če si registriran/-a v naši digitalni poslovalnici e.VITA in imaš nameščeno komponento za digitalni podpis, lahko oddaš zahtevek preko spleta.
Med Vitinimi zavarovanji ločimo rizična zavarovanja in varčevalno-naložbena življenjska zavarovanja. Rizična življenjska zavarovanja te zavarujejo za primer smrti, nimajo pa varčevalno-naložbenih možnosti. Z varčevalno-naložbenimi zavarovanji se življenjsko zavaruješ, hkrati pa tudi varčuješ. Sredstva v varčevalno-naložbenih zavarovanjih se lahko plemenitijo z zajamčenim donosom ali naložbo v investicijske sklade.
Zdravniški pregled pred sklenitvijo zavarovanja praviloma potrebuješ le pri višjih zavarovalnih vsotah. Tovrsten zdravniški pregled je vedno brezplačen.
V času trajanja zavarovalne pogodbe se lahko odločiš za mirovanje premije (izjema je NLB Vita Senior), kar pomeni začasno prenehanje plačevanja mesečnih premij za največ 6 mesecev.
Lahko pa izbereš tudi kapitalizacijo zavarovanja, ki ti omogoča neplačevanje premije za daljše obdobje oziroma do konca zavarovalne dobe. Z dnem, ko nastopi kapitalizacija zavarovalne pogodbe, prenehajo vsa dodatna zavarovalna kritja, zavarovalna vsota za primer smrti pa se zniža na vrednost police. Pogodba ostaja v veljavi še naprej.
Za prijavo zavarovalnega primera potrebuješ zdravniško potrdilo z vzrokom smrti in mrliški list.
Prvi korak je prijava zavarovalnega primera. Prijavo lahko urediš v katerikoli NLB Poslovalnici. Dejanski rok za izplačilo denarja pa je odvisen od konkretnega življenjskega zavarovanja in od tega, kdaj prejmemo popolno dokumentacijo zavarovalnega primera.
Sprememba upravičenca je možna kadarkoli. Urediš jo lahko v NLB Poslovalnici, kjer si sklenil/-a svoje zavarovanje.
Da, datum plačila direktne bremenitve lahko spremeniš. Spremembo lahko urediš v katerikoli NLB Poslovalnici in v digitalni poslovalnici e.VITA.
Sprememba plačnika na polici je možna. Spremembo lahko urediš v katerikoli NLB Poslovalnici.