Kako prijavim zavarovalni primer?
Izberi način, ki ti najbolj ustreza
Preko spleta
Registriraj se v digitalni poslovalnici e.VITA in oddaj prijavo zavarovalnega primera.
V poslovalnici NLB
Zberi potrebno medicinsko dokumentacijo, obišči najbližjo poslovalnico NLB in oddaj prijavo zavarovalnega primera.
S klicem na asistenčni center
NLB Vita Tujina: +386 59 69 22 00. NLB Vita Specialist: 080 10 84. NLB Vita Nezgoda - drugo zdravniško mnenje: 080 75 55 47.
V mobilni aplikaciji
Naloži si mobilno aplikacijo e.VITA, opravi postopek registracije in oddaj prijavo zavarovalnega primera.
Asistenca za tujino
- Če se kaj pripeti tebi ali zavarovanemu članu družine, pokliči čim prej oziroma najkasneje v roku 48 ur.
- Zagotavljamo pomoč v slovenskem jeziku, ki bo predala informacije zdravstvenemu osebju v tvoji bližini.
- Sporoči osnovne osebne podatke zavarovanca, kratek opis težav zdravstvenega stanja, informacije o trajanju potovanja ter lokaciji.
- Napotili te bomo v najbližjo in najustreznejšo zdravstveno ustanovo za optimalno obravnavo.
V primeru nezgode ali bolezni v tujini nas pokliči:
Na voljo smo v slovenščini 24/7, da poskrbimo zate in za tvoje bližnje.
Klic se obračunava po veljavnem ceniku telefonskega operaterja.
Asistenca za specialistično obravnavo
- Po prejeti napotnici ob bolezni ali poškodbi pokliči na asistenčni center zavarovalnice.
- Posredovali ti bomo informacije o zdravstvenih centrih in zdravnikih specialistih.
- Poskrbeli bomo za naročilo na zdravstveno storitev, ki jo potrebuješ.
- Specialistična obravnava je zagotovljena v 10 delovnih dneh.
Asistenca za drugo zdravniško mnenje
- Zavarovanec ima postavljeno diagnozo in če želi drugo zdravniško mnenje pokliče asistenčni center.
- Zavarovanec predloži izvide in drugo zdravstveno dokumentacijo in hkrati poda soglasje asistenčnemu centru za neposredno pridobitev zdravstvene dokumentacije od lečečega zdravnika in/ali druge zdravstvene ustanove.
- Asistenčni center zbrano dokumentacijo posreduje družbi MediGuide, ki sporoči predlog mednarodno priznane zdravstvene ustanove, ki bo izdelala drugo zdravniško mnenje.
- Zavrovanec sam ali s pomočjo svojega zdravnika izbere eno izmed predlaganih zdravstvenih ustanov, ki bo izdelala drugo zdravniško mnenje v slovenskem jeziku v 10 delovnih dneh od dneva posredovanja popolne zdravstvene dokumentacije.
Pogosta vprašanja
Zdravstveno zavarovanje NLB Vita Tujina
Stroške nujnih zdravstvenih storitev, ki ne presegajo skupnega zneska 150 EUR po zavarovalnem primeru, poravna zavarovanec sam, po povratku v domovino pa se njihovo povračilo uveljavlja neposredno pri zavarovalnici. Stroške, ki znašajo 150 EUR ali več, zavarovalnica povrne neposredno izvajalcu opravljenih storitev skladno z določili splošnih pogojev.
Zahtevek za uveljavljanje pravice do zavarovalnine je treba predložiti zavarovalnici najkasneje v roku treh (3) mesecev po vrnitvi v državo zavarovančevega stalnega bivališča. K zahtevku je treba predložiti vso potrebno dokumentacijo o zavarovalnem primeru in nuditi zavarovalnici vse informacije o zavarovalnem primeru. Dokumentacija o zavarovalnem primeru obsega:
- zdravstveno dokumentacijo o zavarovalnem primeru, ki upravičuje nujnost zdravljenja,
- kopijo zavarovalne police,
- originalni račun stroškov tuje zdravstvene pomoči (predloženi zdravniški in/ali bolnišnični računi morajo vsebovati ime in rojstne podatke zavarovanca, vrsto bolezni in zdravljenja),
- originalni račun za zdravila in prevoze,
- v primeru nezgode: uradno poročilo ali potrdilo, napisano v tujini na podlagi okoliščin nesreče oziroma poškodbe,
- uradni prevod dokumentacije na zahtevo zavarovalnice,
- dodatno dokumentacijo na zahtevo zavarovalnice.
Asistenčni center se bo takoj, ko bo obveščen o nezgodi ali bolezni, povezal z asistenčnim zdravnikom, ta pa z lečečim zdravnikom, z namenom zagotoviti ustrezen postopek zdravljenja, premestitve do najbližje ustrezne bolnišnice ali prevoza nazaj v domovino.
Ob klicu v asistenčni center mora zavarovanec ali prijavitelj (če zavarovanec klica ne more izvesti) posredovati naslednje podatke:
- ime, priimek in naslov zavarovanca,
- številko in veljavnost zavarovalne police,
- kraj, kjer se nahaja in telefonsko številko, na kateri je dosegljiv,
- kratek opis problema, ki ga ima in obliko pomoči, ki jo potrebuje.