Strokovna ocena postavljene diagnoze in zdravljenja
Predlaga spremembo, ki lahko izboljša končne rezultate
Vključuje 4 telemedicinske posvete glede zdravljenja in bolezni
Kako uveljavim kritje?
Postopek asistence :
Zavarovani osebi je postavljenja diagnoza za določeno zdravstveno stanje, za katero je upravičen do drugega zdravniškega mnenja.
Postopek asistence v 4 korakih:
Zavarovani osebi je postavljena diagnoza bolezenskega stanja ali poškodbe, za katero lahko uveljavlja drugo zdravniško mnenje.
- Zavarovanec pokliče številko asistenčnega centra 080 75 55 47, ki je na voljo 24/7, vse dni v letu.
- Zavarovanec predloži izvide in drugo zdravstveno dokumentacijo in hkrati poda soglasje asistenčnemu centru za neposredno pridobitev zdravstvene dokumentacije od lečečega zdravnika in/ali druge zdravstvene ustanove.
- Asistenčni center zbrano dokumentacijo posreduje družbi MediGuide, ki sporoči predlog mednarodno priznane zdravstvene ustanove, ki bo izdelala drugo zdravniško mnenje.
- Zavrovanec sam ali s pomočjo svojega zdravnika izbere eno izmed predlaganih zdravstvenih ustanov, ki bo izdelala drugo zdravniško mnenje v slovenskem jeziku v 10 delovnih dneh od dneva posredovanja popolne zdravstvene dokumentacije.
Če so potrebni odgovori na dodatna vprašanja v zvezi z izdanim drugim zdravniškim mnenjem, zavarovalnica omogoči zavarovancu, da v 14 dneh po prejemu drugega zdravniškega mnenja poda pisni zahtevek za odgovore na dodatna vprašanja in zagotovi dopolnitev drugega zdravniškega mnenja.
Številka asistenčnega centra, ki je na voljo 24/7.