Za vsak slučaj
15. 01. 2025
Zavarovalnica Vita je v novo leto vstopila z novo večkanalno oglaševalsko akcijo, ki jo je zasnovala v sodelovanju z digitalno agencijo DIGINOM (sestrsko agencijo SHIFT-a).
Zavarovalnica Vita je bila ustanovljena leta 2003 kot Vita, življenjska zavarovalnica, d.d. Leta 2020 je ob menjavi lastništva postala del Zavarovalne skupine Sava, pri čemer je ohranila partnerstvo z Novo ljubljansko banko (NLB), ki ostaja ekskluzivni distributer njenih zavarovalnih produktov. Za boljše razumevanje znamke je zavarovalnica maja 2024 registrirala tudi skrajšano ime podjetja, ki se glasi Zavarovalnica Vita.
Tip novice: Obvestila
Namen kampanje je predvsem predstavitev nove komunikacijske platforme zavarovalnice in povečanje prepoznavnosti blagovne znamke. Njeno glavno sporočilo se glasi: »Življenje je polno slučajev. Nekatere je bolje zavarovati.«
»Življenjski slučaji so postali glavni navdih nove komunikacijske platforme, ki na poljuden način predstavlja širok nabor zavarovanj za vsak slučaj. Prav rek 'Za vsak slučaj' pa je postal tudi novi slogan zavarovalnice. Prepričani smo, da se bo zaradi svoje ljudskosti hitro zasidral v srca obstoječih in potencialnih komitentov,« pravijo v Zavarovalnici Vita.
Osrednji del kampanje predstavlja televizijski oglas, v katerem spoznamo glavno protagonistko, punčko Vito, ki se srečuje s takšnimi in drugačnimi življenjskimi slučaji. Kot pravijo, so »za vsak slučaj klasični ATL-komunikaciji pridružili še močno digitalno oglaševanje, učinkovitostni marketing in komunikacijo na družbenih omrežjih«.
Kampanjo bodo na Prešernov dan nadgradili s prav posebno aktivacijo, zato vabijo, »da se za vsak slučaj 8. februarja sprehodite tudi mimo ljubljanske opere«.