Vzpostavljamo most med nami in strankami

Prepoznavanje potreb, želja in odzivov strank ter zagotavljanje odlične uporabniške izkušnje sta naša odgovornost. To dosegamo s premišljenimi komunikacijskimi pristopi, večkanalnimi prodajnimi potmi ter proaktivnostjo in relevantnostjo za stranke. Zaposleni v tej službi sestavljamo raznoliko ekipo, v kateri ima vsak posameznik priložnost poglobiti svoje znanje na področju, ki mu najbolj ustreza. 

Naloge službe za digitalno trženje

Pripravljamo in izvajamo komunikacijsko-marketinške strategije.

Upravljamo digitalne prezence, načrtujemo kreativne rešitve in medijske zakupe.

Načrtujemo, razvijamo in upravljamo prodajo po digitalnih poteh.

Izvajamo kampanje za pridobivanje novih prodajnih priložnosti.

Zagotavljamo odlično in poenoteno uporabniško izkušnjo na vseh stičnih točkah.

Upravljamo in razvijamo odnose s strankami.

Analiziramo in segmentiramo podatke o strankah, načrtujemo in izvajamo e-kampanje, pripravljamo analitična poročila.

Načrtujemo in pripravljamo dogodke za interno, poslovno in splošno javnost ter skrbimo za ugled in prepoznavnost blagovne znamke. 

Spoznaj ekipo zavarovalnice Vita

Blaž Klinar

Blaž Klinar

direktor službe za digitalno trženje, Služba za digitalno trženje

1/6
Zakaj si se odločil za zaposlitev v zavarovalnici Vita?

Zavarovalnica Vita je od nekdaj bila gojišče talentov, kjer so dovoljene sanje. Ravno prav velika sredina s strokovno podkovanim menedžmentom, ki od nekdaj stremi k drugačnosti in inovativnosti, zares omogoča karierno in osebnostno rast. Odprta komunikacija in agilno delovno okolje vsakomur nudita priložnost, da se pokaže in izkaže.

2/6
Kaj so tvoje naloge?

Kot direktor službe za digitalno trženje sem prvi med enakimi v svoji ekipi. Moje poglavitne naloge so usmerjanje dela celotne ekipe, skrb za nemoten potek dela in ustvarjanje takšne delovne klime, ki vsakogar spodbuja, da zjutraj z veseljem vstane in se odpravi na delo. Bolj resne naloge so kreiranje trženjsko-komunikacijske strategije, postavljanje letnih ciljev službe, upravljanje z oglaševalskim budžetom, upravljanje digitalnih prodajnih poti, skrb za odlično uporabniško izkušnjo in ugled ter prepoznavnost blagovne znamke Vita ipd.

3/6
S kakšnimi izzivi se srečuješ pri delu?

V zavarovalništvu delam že več kot 10 let in težko najdeš panogo, ki ti nudi toliko izzivov in priložnosti kot ravno zavarovalništvo. Kot nadzorovana panoga smo ves čas pod nadzorom tržnih regulatorjev, ki z vedno novo regulacijo postavljajo v ospredje potrošnika in ščitijo njegove interese. Na eni strani želimo biti hitri in ob boku zagonskim tehnološkim podjetjem (t. i. insurtech) s prebojnimi rešitvami na področju uporabniške izkušnje, a po drugi strani moramo izpolniti sto in eno zakonodajno zahtevo, ki nam otežuje prebojnost. Iskanje ravnovesja med tema poloma in hkrati biti zadosti hiter nas vse včasih zares postavlja pred izziv.

4/6
Kako poteka tipičen dan na zavarovalnici Vita?

Moj tipičen delovni dan se običajno prične že zelo zgodaj, saj sodim med "early birde", torej tiste, ki smo z lahkoto optimalno produktivni že v času med 6. in 9. uro zjutraj. To je odličen čas za refleksijo prejšnjega dne in prioritizacijo najpomembnejših tekočih nalog. Najpomembneje pa je, da je to čas, ki je običajno še brez sklicanih sestankov. Ko le-ti štartajo, je ura hitro okoli in v vmesnem času me še najpogosteje najdete pri kavnem avtomatu, saj je dobra kava pomembna in tega se na Viti zavedamo. V določenih pogledih je teden strukturiran z rednimi tedenskimi sestanki, zelo veliko pa je tudi spontane ad hoc komunikacije in akcije, kjer je pomembno, da relevantne informacije čim hitreje pridejo do pravih naslovnikov.

5/6
Kaj ti je všeč na tvojem delovnem mestu?

Večkrat prijateljem omenim, da se počutim privilegiranega, ko moram iz dneva v dan reševati izzive na delovnem mestu, ki mi ne dovolijo spati v coni udobja. Kot omenjeno, že več kot 10 let dan ni enak dnevu, konkurenca in tehnološki napredek nas silita v iskanje nenehnih novih rešitev. Vse povedano še posebej velja za službo digitalnega trženja; izpopolnjuje me zahteva po kreativnosti, po ustvarjanju novega, všeč mi je, ko moramo zapletene produktne rešitve "prevajati" v enostaven jezik, ki ga razume vsak potrošnik, in mu hkrati nuditi odlično uporabniško izkušnjo, všeč mi je, da lahko so-kreiramo podobo največje in najboljše bančne zavarovalnice na trgu in iščemo sinergije med tako velikima skupinama, kot sta NLB in Zavarovalna skupina Sava.

6/6
Kaj bi svetoval nekomu, ki se želi pridružiti vašemu kolektivu?

Naj ne okleva, saj so v življenju prave odločitve velikokrat tiste, ki jih naredimo, ko se prepustimo toku. Zakaj? Ker pri tem nevede pozabimo na strah, kaj bo, če bo, ko bo … Služba za digitalno trženje pokriva zares široko področje: od tržnega komuniciranja, zagotavljanja digitalne izkušnje skozi večkanalnost, priprave produktnih in korporativnih kampanj, uporabe najnovejših analitičnih platform za upravljanje odnosov s strankami, do skrbi za pojavnost in zagotavljanje ugleda zavarovalnice … Iščemo prav tebe, ki si se pripravljen/-a učiti in biti najboljši/-a v tem, kar rad/-a počneš. Zagrabi priložnost, ne oklevaj.

Pridruži se nam

Oglej si razpisana delovna mesta.
 

Oglej si prosta mesta