Za osebe, stare med 18 do 74 let, ki so vključene v obvezno zdravstveno zavarovanje
Plačilo premije je lahko letno ali mesečno
Kritje stroškov zdravstvenih storitev v primeru novonastale bolezni, stanja ali poškodbe
Zakaj NLB Vita Specialist?
- V 10 delovnih dneh do specialistične obravnave.
- Specialistične obravnave pri vrhunskih zdravnikih.
- Prvovrstne asistenčne storitve.
- Asistenčni center na brezplačni telefonski številki 080 10 84.
- Brez preverjanja zdravstvenega stanja zavarovanca ob sklenitvi zavarovanja.
- Za novonastale bolezni lahko zavarovanje uveljaviš že 2 meseca po sklenitvi.
Zavarovalni paketi zdravstvenega zavarovanja
Osnovna višina premija vključuje 8,5-% davek od prometa zavarovalnih poslov.
Konkretni primeri
Zavarovanje je investicija v miren spanec. Spoznaj izkušnje naših zavarovancev:
Naši zaupanja vredni specialisti
Preveri, s katerimi vrhunskimi izvajalci zdravstvenih storitev sodelujemo in izberi najboljšega specialista zase.
Fizioterapija Corpus, Ljubjana
fizioterapija
Ulica Milana Majcna 10, 1000 Ljubljana
UM center
ginekologija, dermatologija, angiologija, proktologija, psihologija
Novi trg 7, 8000 Novo mesto
Zdravstveni zavod Fiziatrija
fiziatrija, fizioterapija, UZ diagnostika
Kajuhova ulica 38, 6310 Izola
Global Treatment Clinic, d.o.o.
fizioterapija
Cesta 24. junija 31, 1000 Ljubljana
Medisken, d.o.o.
MR diagnostika sklepov
Rudarska cesta 8, 1420 Trbovlje
Prikazanih 6 od 228 izvajalcev
Asistenca za specialistično obravnavo
- Po prejeti napotnici ob bolezni ali poškodbi pokliči na asistenčni center zavarovalnice.
- Posredovali ti bomo informacije o zdravstvenih centrih in zdravnikih specialistih.
- Poskrbeli bomo za naročilo na zdravstveno storitev, ki jo potrebuješ.
- Specialistična obravnava je zagotovljena v 10 delovnih dneh.
Pokliči na brezplačno številko:
Na voljo smo vsak delovni dan med 8.00 in 17.00,
da poskrbimo zate in tvoje bližnje.
Ali veš?
Kako deluje NLB Vita Specialist?
Kaj krije zdravstveno zavarovanje?
Več informacij
Pogosta vprašanja
Zdravstveni posvet omogoča posvet z zdravnikom specialistom splošne/družinske medicine na daljavo, če pri zavarovancu nastopijo nenujne zdravstvene težave. Poteka v obliki telefonskega ali video posveta in zajema zdravnikovo oceno zdravstvenih simptomov, podajo priporočenih ravnanj in, če je to mogoče, tudi postavitev diagnoze.
Zdravnik svoje mnenje poda v obliki izvida na daljavo ali v obliki delovne diagnoze, ki jo zavarovanec prejme po klasični ali elektronski pošti.
Zdravstveni posvet ni namenjen posvetom v primeru nujnih (urgentnih) zdravstvenih stanj, ki so življenjsko ogrožajoča. Če zdravnik iz razgovora z zavarovancem oceni, da gre v konkretnem primeru za stanje, ki ogroža življenje ali potrebuje nujno medicinsko pomoč, ga napoti na pristojno zdravstveno službo ali na telefonsko številko 112, zavarovanec pa je v celoti sam odgovoren za ustrezno ravnanje.
Fizioterapije pomenijo fizioterapevtsko zdravljenje v ambulantni obravnavi, vključno s pregledom specialista fiziatra, in so nadaljevanje specialističnih ambulantnih storitev, zahtevnih diagnostičnih preiskav ali zdravstvenih posegov v enodnevni obravnavi. Potrebne so za zdravljenje novonastale bolezni, stanja ali poškodbe, zavarovalna vsota pa je 300 EUR letno.
Zavarovanje krije stroške zdravil na beli recept, ki jih ob obravnavi novonastale bolezni, stanja ali poškodbe in skladno z diagnozo predpiše zdravnik splošne medicine (ob sočasni izdaji eNapotnice) ali zdravnik specialist. Kritje stroškov velja izključno za zdravila na beli recept, izdana v lekarni.
Stroške zdravil na beli recept plača zavarovanec sam, zavarovalnica Vita pa mu na podlagi zahtevka za povrnitev stroškov povrne stroške v dogovorjenem obsegu. Zahtevek za povrnitev stroškov zdravil na beli recept mora zavarovanec vložiti v roku 3 mesecev od plačila zdravil na beli recept. Zraven mora priložiti kopijo belega recepta, kopijo izvida obravnave oziroma eNapotnice, če je beli recept izdal zdravnik splošne medicine, in original lekarniškega računa.
O odobritvi oziroma odklonitvi povračila stroškov za zdravila, izdana na beli recept, zavarovalnica obvesti zavarovanca v roku 14 dni, šteto od dneva, ko razpolaga z vso dokumentacijo za ugotovitev obveznosti iz zavarovalne pogodbe. V primeru upravičenosti zavarovalnica zavarovancu povrne stroške opravljenih zdravstvenih storitev in zdravil na beli recept v roku 14 dni, šteto od dneva, ko razpolaga z vso dokumentacijo za ugotovitev obveznosti iz zavarovalne pogodbe.
Čakalni rok je 2 meseca, ki pa se ne upošteva v primeru nezgode.
Zavarovanje velja naslednji dan po datumu sklenitve zavarovanja, če je plačana prva premija.
Pri zavarovalnici Vita smo v okviru zavarovanja oblikovali pakete:
- Diagnoza in Diagnoza +, namenjena zavarovancem s pristopno starostjo od 18 do 64 let;
- Senior in Senior s soudeležbo, namenjena zavarovancem s pristopno starostjo od 60 do 74 let.
Zavarovanje NLB Vita Specialist lahko sklene fizična oseba, ki ima prebivališče v Republiki Sloveniji in je v času trajanja zavarovanja vključena v obvezno zdravstveno zavarovanje v skladu z Zakonom o zdravstvenem varstvu in zdravstvenem zavarovanju.
Zdravstveno zavarovanje NLB Vita Specialist je oblika prostovoljnega zdravstvenega zavarovanja, ki zagotavlja:
- uporabo asistenčnih storitev,
- kritje stroškov specialističnih ambulantnih storitev in
- kritje zahtevnih diagnostičnih preiskav.
Glede na izbran paket zavarovanja pa omogoča tudi:
- kritje zdravstvenih posegov v enodnevni obravnavi,
- kritje fizioterapij,
- kritje zdravstvenega posveta in
- povračila stroškov zdravil na beli recept.
Pri zavarovalnici Vita smo v okviru zavarovanja oblikovali paketa Diagnoza in Diagnoza +, ki sta namenjena zavarovancem s pristopno starostjo od 18 do 64 let, ter Senior in Senior s soudeležbo, ki sta namenjena zavarovancem s pristopno starostjo od 60 do 74 let. NLB Vita Specialist je rizično zavarovanje in nima odkupne vrednosti, kar pomeni, da je celotna plačana premija namenjena riziku koriščenja zdravstvenih storitev.
Za uporabo digitalne poslovalnice se moraš najprej registrirati. Registracijo v spletno poslovalnico lahko opraviš na povezavi www.zav-vita.si/sl/login#registracija. Na povezavi pa najdeš navodila za pomoč pri sami registraciji.
Obišči povezavo www.zav-vita.si/zasebnost/urejanje-soglasij, na kateri lahko kadarkoli urediš prejemanje naših sporočil oziroma določiš, na kakšen način sme zavarovalnica Vita obdelovati tvoje podatke. V kolikor trženjskih sporočil ne želiš več prejemati, bo v zakonsko določenih 15 dneh ustrezno preprečena nadaljnja uporaba osebnih podatkov za namene neposrednega trženja.
Obveznosti lahko plačuješ preko direktne bremenitve ne glede na to, pri kateri banki imaš odprt račun. To urediš tako, da se:
- s kartico svojega osebnega računa oglasiš v katerikoli NLB Poslovalnici, kjer ti bodo z veseljem uredili odprtje direktne bremenitve, ali
- izpolniš obrazec Soglasje SEPA in nam ga podpisanega pošlješ po pošti na naš naslov.
Položnic za plačevanje rednih mesečnih obveznosti žal ne pošiljamo. Lahko pa obveznosti plačuješ z direktno bremenitvijo, kar pomeni, da bo premija mesečno odtegnjena s tvojega osebnega računa. To lahko urediš z:
- obiskom najbližje NLB Poslovalnice, kjer ti bodo z veseljem uredili odprtje direktne bremenitve, ali
- izpolniš obrazec Soglasje SEPA in nam ga podpisanega pošlješ po pošti na naš naslov ter tako urediš direktno bremenitev SEPA.
Zahtevek za duplikat police lahko oddaš v katerikoli NLB Poslovalnici. Če si registriran/-a v naši digitalni poslovalnici e.VITA in imaš nameščeno komponento za digitalni podpis, lahko oddaš zahtevek preko spleta.
Med Vitinimi zavarovanji ločimo rizična zavarovanja in varčevalno-naložbena življenjska zavarovanja. Rizična življenjska zavarovanja te zavarujejo za primer smrti, nimajo pa varčevalno-naložbenih možnosti. Z varčevalno-naložbenimi zavarovanji se življenjsko zavaruješ, hkrati pa tudi varčuješ. Sredstva v varčevalno-naložbenih zavarovanjih se lahko plemenitijo z zajamčenim donosom ali naložbo v investicijske sklade.
Zdravniški pregled pred sklenitvijo zavarovanja praviloma potrebuješ le pri višjih zavarovalnih vsotah. Tovrsten zdravniški pregled je vedno brezplačen.
V času trajanja zavarovalne pogodbe se lahko odločiš za mirovanje premije (izjema je NLB Vita Senior), kar pomeni začasno prenehanje plačevanja mesečnih premij za največ 6 mesecev.
Lahko pa izbereš tudi kapitalizacijo zavarovanja, ki ti omogoča neplačevanje premije za daljše obdobje oziroma do konca zavarovalne dobe. Z dnem, ko nastopi kapitalizacija zavarovalne pogodbe, prenehajo vsa dodatna zavarovalna kritja, zavarovalna vsota za primer smrti pa se zniža na vrednost police. Pogodba ostaja v veljavi še naprej.
Za prijavo zavarovalnega primera potrebuješ zdravniško potrdilo z vzrokom smrti in mrliški list.
Prvi korak je prijava zavarovalnega primera. Prijavo lahko urediš v katerikoli NLB Poslovalnici. Dejanski rok za izplačilo denarja pa je odvisen od konkretnega življenjskega zavarovanja in od tega, kdaj prejmemo popolno dokumentacijo zavarovalnega primera.
Zavarovalno pogodbo lahko brez razloga odkupiš kadarkoli. Če se odločiš, da jo odkupiš ali prekineš, so stroški odkupa in davki odvisni od vrste in trajanja zavarovanja. Nanje pa vpliva tudi to, ali je oseba, ki je upravičena do izplačila, na tej isti zavarovalni pogodbi hkrati tudi zavarovalec.
Za več informacij glede odkupne vrednosti zavarovalne pogodbe nam piši na info@zav-vita.si.
Sprememba upravičenca je možna kadarkoli. Urediš jo lahko v NLB Poslovalnici, kjer si sklenil/-a svoje zavarovanje.
Kapitalizacija zavarovanja ti omogoča neplačevanje premije za daljše obdobje oziroma do konca dobe varčevanja. Z dnem, ko nastopi kapitalizacija zavarovalne pogodbe, prenehajo vsa dodatna zavarovalna kritja, zavarovalna vsota za primer smrti pa se zniža na vrednost police (izjema NLB Vita Senior). Riziko premij zato ni, pogodba pa ostaja v veljavi še naprej.
Da, datum plačila direktne bremenitve lahko spremeniš. Spremembo lahko urediš v katerikoli NLB Poslovalnici in v digitalni poslovalnici e.VITA.
Sprememba plačnika na polici je možna. Spremembo lahko urediš v katerikoli NLB Poslovalnici.